Představte si scénář: vracíte se ke svému autu na zaparkované na veřejném parkovišti a najdete za stěračem dámské kalhotky. Připojený vzkaz říká: „Hej zlatíčko, tohle jsi u mě včera v noci nechal.“ Co byste si pomysleli? Jak byste reagovali? A co když byste byli věrným partnerem, nebo co kdyby kalhotky našla vaše manželka? Tato situace postihla tisíce mužů i žen v Sydney, když se na jejich vozech objevily nečekané „dárky“. Zmatek, nevěra, žárlivost – to vše se mohlo honit hlavou těm, kteří na tento neobvyklý nález narazili.
Avšak, vše bylo součástí promyšlené reklamní kampaně australského výrobce spodního prádla, který se rozhodl pro netradiční způsob, jak upozornit na své produkty. Kampaně, které zasáhnou veřejnost nečekaným způsobem, nejsou ničím novým, ale tahle měla zvláštní šmrnc. Kalhotky za stěračem vyvolaly zvědavost a rozpoutaly diskusi na sociálních sítích, kde se lidé začali sdílet své zážitky a fotky nalezeného prádla. Marketingová kampaň se tak stala virální a značka si zajistila obrovskou pozornost, aniž by musela investovat do drahé televizní reklamy nebo billboardů. Nakonec se ukázalo, že kalhotky byly nové a každý, kdo je našel, je mohl považovat za bezplatný vzorek.