Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

947
Sdílejte

Představte si scénář: vracíte se ke svému autu na zaparkované na veřejném parkovišti a najdete za stěračem dámské kalhotky. Připojený vzkaz říká: „Hej zlatíčko, tohle jsi u mě včera v noci nechal.“ Co byste si pomysleli? Jak byste reagovali? A co když byste byli věrným partnerem, nebo co kdyby kalhotky našla vaše manželka? Tato situace postihla tisíce mužů i žen v Sydney, když se na jejich vozech objevily nečekané „dárky“. Zmatek, nevěra, žárlivost – to vše se mohlo honit hlavou těm, kteří na tento neobvyklý nález narazili.

Avšak, vše bylo součástí promyšlené reklamní kampaně australského výrobce spodního prádla, který se rozhodl pro netradiční způsob, jak upozornit na své produkty. Kampaně, které zasáhnou veřejnost nečekaným způsobem, nejsou ničím novým, ale tahle měla zvláštní šmrnc. Kalhotky za stěračem vyvolaly zvědavost a rozpoutaly diskusi na sociálních sítích, kde se lidé začali sdílet své zážitky a fotky nalezeného prádla. Marketingová kampaň se tak stala virální a značka si zajistila obrovskou pozornost, aniž by musela investovat do drahé televizní reklamy nebo billboardů. Nakonec se ukázalo, že kalhotky byly nové a každý, kdo je našel, je mohl považovat za bezplatný vzorek.

Kam dál?

Česko dostalo úkol. Máme začít ve školách učit děti slovensky

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Další články