Speciální SLEVA pro seniory v LIDLU vyvrcholila hádkou jejich dětí a vnoučat

2310
Sdílejte

Navzdory těmto kontroverzím však Lidl stále zdůrazňuje svůj závazek nabízet svým zákazníkům nízké ceny každý den a podporovat různé skupiny zákazníků, včetně seniorů. Vedení společnosti doufá, že tato zkušenost poskytne cenné lekce pro budoucí marketingové strategie a pomůže jim lépe pochopit potřeby a očekávání svých zákazníků.

Kam dál?

Důchodkyně Ludmila (65) po smrti dcery se stará o vnoučata a splácí hypotéku: ,,Bojím se, že umřu. Nechci je zde nechat samotné!“

Přehnaná očekávání a nucená romantika mohou být skutečnými zabijáky vztahů

Proč není dobré létat nachlazený ? Můžou hrozit vážné zdravotní komplikace

8 znamení, že zesnulí jsou nám nablízku a mají se dobře

V Mnichově vjelo úmyslně auto do davu demonstrantů. Zemřela žena, mezi 20 zraněnými jsou i děti

Další články