Navzdory těmto kontroverzím však Lidl stále zdůrazňuje svůj závazek nabízet svým zákazníkům nízké ceny každý den a podporovat různé skupiny zákazníků, včetně seniorů. Vedení společnosti doufá, že tato zkušenost poskytne cenné lekce pro budoucí marketingové strategie a pomůže jim lépe pochopit potřeby a očekávání svých zákazníků.
Kam dál?
- Toto může pochopit jen ten člověk, který byl dítětem v 60., 70., 80. nebo 90. letech!
- AKTUÁLNĚ : Tragická halloweenská párty v Česku: Mnozí lidé bojují o život, zranilo se osm osob
- Pětiletý chlapec se ocitl v zoufalé situaci, když jeho matka zkolabovala. Zoufale prosil o pomoc hned dvakrát, operátorky mu nevěřily
- Chlapec si po rodinné grilovačce stěžoval na bolesti žaludku – Na pohotovosti došlo k děsivému zjištění