Co to má být? Lidl naštval Čechy. Dejte si pozor na tyto slevové akce !

7135
Sdílejte

Přesto, nebo právě proto, Lidl čas od času rozzuří české obyvatelstvo. Je také pravda, že rád dělá věci jinak, což je součástí jeho obchodního tajemství a úspěchu. V Německu to nedávno nazvali manipulací se zákazníky, například poukazovali na zbytečnou velikost nákupních vozíků, ale zaměřili se také na cenovky.

Ty jsou prý často v Lidlu umístěny trochu matoucí, což někdy vede k chybným nákupům. Určitých problémů s cenovkami si nyní všimli i čeští zákazníci. Jeden z nich natočil video, které zveřejnil na sociálních sítích, kde se rychle setkalo s obrovským ohlasem.

O co šlo? Zákazník narazil na podivně popsanou neakční akci v případě rýže Basmati. Oranžová cenovka označující akci vykázala pokles ceny z 39,90 Kč na 34,90 Kč. Ale hned vedle byla bílá cedule označující běžnou cenu a na ní stála ta po slevě.

Pokračování na další straně

Kam dál?

Proč Poláci staví 200 tisíc bytů ročně a Češi jen 30 tisíc? Experti navrhují řešení pro dostupnější bydlení

Cesta na vlastní svatbu skončila neštěstím. Muž havaroval a na místě zemřel, bylo mu teprve 45

Dvě lekce, které se musíte naučit pro úspěšné manželství: Jak vytvořit pevný a šťastný vztah

Rodina malé Madlenky dostala další pozitivní zprávy : Máme „nouzového dárce“, hledání ale nekončí, říká lékařka

Muž na Bulovce s možnou nebezpečnou nákazou je stabilizovaný. Američan pobýval v oblasti afrického Konga

Další články