Přesto, nebo právě proto, Lidl čas od času rozzuří české obyvatelstvo. Je také pravda, že rád dělá věci jinak, což je součástí jeho obchodního tajemství a úspěchu. V Německu to nedávno nazvali manipulací se zákazníky, například poukazovali na zbytečnou velikost nákupních vozíků, ale zaměřili se také na cenovky.
Ty jsou prý často v Lidlu umístěny trochu matoucí, což někdy vede k chybným nákupům. Určitých problémů s cenovkami si nyní všimli i čeští zákazníci. Jeden z nich natočil video, které zveřejnil na sociálních sítích, kde se rychle setkalo s obrovským ohlasem.
O co šlo? Zákazník narazil na podivně popsanou neakční akci v případě rýže Basmati. Oranžová cenovka označující akci vykázala pokles ceny z 39,90 Kč na 34,90 Kč. Ale hned vedle byla bílá cedule označující běžnou cenu a na ní stála ta po slevě.
Pokračování na další straně