Placení v obchodech Lidl se mohou brzy změnit a být pohodlnější: řetězec obchodů v současné době testuje skenování čárových kódů produktů v jednom londýnském obchodě.
Skenování pomocí mobilní aplikace není jedinou novinkou v obchodech, americký řetězec testuje chytré nákupní vozíky, zatímco Tesco by přišlo s obchody bez pokladen.
Lidl testuje novou službu : v londýnském obchodě mohou zákazníci skenovat produkty v obchodě pomocí svého vlastního smartphonu, aby nemuseli skenovat čárové kódy všech produktů, když dorazí k pokladně. – představuje novinku The Grocer mezinárodní maloobchodní časopis. Platit můžete pomocí čárového kódu vygenerovaného aplikací.
Aby se zamezilo krádeži, mohou zaměstnanci podle podmínek používání v pravidelných intervalech provádět kontroly, aby se ujistili, že všechny výrobky, které mají být zakoupeny, byly řádně naskenovány. Podle Lidlu je ještě příliš brzy na to, abychom o službě ve fázi testování něco říkali.