Prodavačka měla toho plné zuby: Nejdrzejší věci, které dělají zákazníci !

2911
Sdílejte

Lidé, kteří pracují v potravinách, znají správné způsoby chování, ale zákazníci se dělí na dvě části. Jedna část z nich je dobrá a dodržují je a druhá, dá se říci, že špatná, jejich porušují. Žena se rozhodla zveřejnit příspěvek desatera a podělit se s ním na sociální síti právě o takovýchto zákaznících.

Jsem prodavačka, dělám v potravinách. Už mi jdou na nervy vaše sdílené moje obrázky o tom, jak se prodavačka tváři. Upozorňuji, že tuto práci mám nadevše ráda. V první řadě chci poděkovat zákazníkům, kteří se chovají slušně a díky nim je práce ještě krásnější. No a potom vy ostatní.

1.Nemám problém vás pozdravit, když vstoupíte do prodejny, ale i vy můžete odpovědět a ne se dívat jako telata.

2.Zboží, které si vezmete a cestou si to rozmyslíte, se snažte vrátit na místo, kde jste ho vzali. Je fajn vrátit chlazené kuřecí prsa zpět do chladničky a ne jejich vložit mezi těstoviny.

Článek pokračuje na další straně

Kam dál?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Otřesného chování se na dovolené : Čech v Egyptě vyryl jméno „Láďa“ do krunýře želvy. Vrchol krutosti, zuří lidé

Tragické úmrtí českého chlapce v Německu: Policie již zná výsledky pitvy. Roli hrál poslední vlak

10 běžných věcí, které nosí smůlu. Dávejte pozor na sůl, suvenýry z cest i divné dárky. Máte je doma i vy!

Průzkum ukázal, že muži v seznamkách míří příliš vysoko. Jsou nároční a proto zůstávají sami

Další články