Prodavačka měla toho plné zuby: Nejdrzejší věci, které dělají zákazníci !

2869
Sdílejte

Lidé, kteří pracují v potravinách, znají správné způsoby chování, ale zákazníci se dělí na dvě části. Jedna část z nich je dobrá a dodržují je a druhá, dá se říci, že špatná, jejich porušují. Žena se rozhodla zveřejnit příspěvek desatera a podělit se s ním na sociální síti právě o takovýchto zákaznících.

Jsem prodavačka, dělám v potravinách. Už mi jdou na nervy vaše sdílené moje obrázky o tom, jak se prodavačka tváři. Upozorňuji, že tuto práci mám nadevše ráda. V první řadě chci poděkovat zákazníkům, kteří se chovají slušně a díky nim je práce ještě krásnější. No a potom vy ostatní.

1.Nemám problém vás pozdravit, když vstoupíte do prodejny, ale i vy můžete odpovědět a ne se dívat jako telata.

2.Zboží, které si vezmete a cestou si to rozmyslíte, se snažte vrátit na místo, kde jste ho vzali. Je fajn vrátit chlazené kuřecí prsa zpět do chladničky a ne jejich vložit mezi těstoviny.

Článek pokračuje na další straně

Kam dál?

Jak na cestování letadlem? Jak se obléct ? Proč nenosit legíny, nezouvat se a kam si sedat při turbulencích

Proč Poláci staví 200 tisíc bytů ročně a Češi jen 30 tisíc? Experti navrhují řešení pro dostupnější bydlení

Cesta na vlastní svatbu skončila neštěstím. Muž havaroval a na místě zemřel, bylo mu teprve 45

Dvě lekce, které se musíte naučit pro úspěšné manželství: Jak vytvořit pevný a šťastný vztah

Rodina malé Madlenky dostala další pozitivní zprávy : Máme „nouzového dárce“, hledání ale nekončí, říká lékařka

Další články