Lidé, kteří pracují v potravinách, znají správné způsoby chování, ale zákazníci se dělí na dvě části. Jedna část z nich je dobrá a dodržují je a druhá, dá se říci, že špatná, jejich porušují. Žena se rozhodla zveřejnit příspěvek desatera a podělit se s ním na sociální síti právě o takovýchto zákaznících.
Jsem prodavačka, dělám v potravinách. Už mi jdou na nervy vaše sdílené moje obrázky o tom, jak se prodavačka tváři. Upozorňuji, že tuto práci mám nadevše ráda. V první řadě chci poděkovat zákazníkům, kteří se chovají slušně a díky nim je práce ještě krásnější. No a potom vy ostatní.
1.Nemám problém vás pozdravit, když vstoupíte do prodejny, ale i vy můžete odpovědět a ne se dívat jako telata.
2.Zboží, které si vezmete a cestou si to rozmyslíte, se snažte vrátit na místo, kde jste ho vzali. Je fajn vrátit chlazené kuřecí prsa zpět do chladničky a ne jejich vložit mezi těstoviny.
Článek pokračuje na další straně