„Vyrobil jsem toto zboží, který si chystáte koupit, ale já za něj nemám zaplaceno.“ Zákazníci se nejdříve divili a brali to jako omyl, ale když se převalila celá pravda, velmi rychle tomu pochopili. Jelikož si turečtí dělníci svou práci váží a potřebují ji, rozhodli se v ní pokračovat, ale vybojovat si to, co jim patří. Díky svému činu chtěli vyvolat ve světě kampaň, ve které by je podpořily i zákazníci.
Cílem je vytvořit lepší pracovní normy a tlak na vedení Zary, které má problém svým zaměstnancům vyplatit mzdy, které jsou opravdu velmi nízké. Vedení Zary nepředpokládalo, že nevyplacení mezd takto skončí a může z toho být mnohem větší skandál jak se zdá. Chování takové známé společnosti jim totiž může velmi uškodit a ubrat zákazníků po celém světě. Pokud by se dokonce ozvali i dělníci z jiných zemí, společnost ZARA by měla mnohem větší problém a musela by čelit obrovské negativní kritice.