Efekt zlatého řezu využívali dávno světoznámí umělci a architekti při tvorbě svých mistrovských děl, snad nejpopulárnějšími příklady jsou Mona Lisa či pyramidy v Egyptě. I dnes však jde o stále platný princip, nakolik estetické vnímání člověka je nadále rozhodující. Možná jste ani netušili, že tímto „trikem“ byly vytvořeny i loga světových značek, například Pepsi či Twitteru. Podívejte se na ně ještě jednou – lahodí vašemu oku o něco více než jiné loga? Měly by a stejně by vám na pohled měla sedět i zmiňovaná supermodelka Bella Hadid.
Kam dál?
- Muži milují tyto ženy, patříte i vy mezi ty typy, které muži zbožňují?
- Tereza Hlůšková se zastala tyrana, který nechal vyhladovět pejska. Nezaslouží si vězení, tvrdí bývalá trestankyně
- Bezdomovec vylezl na hořící psí útulek, aby zachránil 25 štěňat: „Nerad bych, aby můj pes takhle zemřel“
- Hororový objev archeologů: V podzemí se ukrývala laboratoř! Vědci tam dělali pokusy na lidech