„Cestovní ruch s sebou přináší celou řadu nenadálých situací, které jsme zvyklí operativně řešit. I když situaci chápeme, nikdo nepředpokládal, že by mohlo v moderní době dojít k uzavření hranic. Jménem Asociace cestovních kanceláří bychom rádi zákazníky českých cestovních kanceláří chtěli požádat, abyste jim v dané situaci poskytli čas na řešení této mimořádné a zcela bezprecedentní situace,“ vyzval Kostka.
Klienti jsou na prvním místě
„Cestovní kanceláře pracují intenzivně na řešení nastalé situace v zájmu svých klientů, kteří jsou pro nás na prvním místě. Chceme tímto jejich klienty ubezpečit, že cestovní kanceláře vyvíjejí v této mimořádné situaci maximální snahu, aby svým klientům nabídly co nejoptimálnější možnosti řešení,“ uvedl Kostka a oznámil, že cestovky momentálně nabízejí hlavně změny termínu a některé už i dárkové poukazy či vouchery.
Zároveň Kostka přiznal, že „hotely a letecké společnosti nechtějí vracet zaplacené zálohy, ale některé souhlasí s variantou posunutí termínů“.
zdroj : Blesk.cz