Trápí vás povislá prsa? Vyzkoušejte toto!

Udržet si prsa bez chirurgických zákroků stále pevná je s postupujícím věkem čím dál nesnadnější, to jistě ví každá žena. Pomoci může jóga.

12560
Sdílejte

Bhujangasana

Tento cvik nejenže zpevňuje hruď a břicho, navíc pomáhá i zlepšit držení celého těla.

Jak na to? Lehněte si na břicho, pomalu zvedejte hruď nad zem, spodní část těla však držte dál na zemi. Balanc držte na špičkách a předloktích.

Bradu pozvedněte a dívejte se před sebe.

Dýchejte pomalu, není nutno spěchat. S výdechem se vraťte do výchozí pozice. Cvik opakujte 10x, při každém opakování zkuste v pozici zůstat o něco déle.

Kam dál?

Tajemství Tibetského elixíru mládí. Díky němu budete stárnout mnohem pomaleji

Lékař a farmaceut radí : Jak léčit covid-19 doma, pokud máte mírné příznaky

Co se vám snaží tělo naznačit pokud máte stále chuť na něco sladkého, slaného, hořkého nebo kyselého ?

Alpa s cukrem. Hrdina našeho dětství. Zázračná lidová medicína našich babiček. Pokud i vy máte bolesti…

Smíchejte banán s 2 ingrediencemi. Porazíte KAŠEL a VŠECHNY ZÁNĚTY zázrakem zmizí

Další články