Trápí vás povislá prsa? Vyzkoušejte toto!

Udržet si prsa bez chirurgických zákroků stále pevná je s postupujícím věkem čím dál nesnadnější, to jistě ví každá žena. Pomoci může jóga.

12571
Sdílejte

Dhanurasana

Tento cvik nejenže pomůže krásně vytvarovat poprsí, navíc i protáhne celou páteř a odpomůže od bolesti zad.

Jak na to? Lehněte si na záda, pokrčte kolena a dlaněmi se chytněte za kotníky. Zkuste je vytáhnout jak nejvýše to půjde. Poté povolte, kotníky ale nepouštějte. Vydechněte a poté opakujte.

Prsa i boky by měly při cviku zvednuté nad podlahou. Balanc držte na břiše.

Zkuste vydržet v této pozici 30 sekund.

Kam dál?

POZOR ! Na trhu se objevily falešné respirátory: TAKTO zjistíte rozdíl !

POZOR ! Co dělat, pokud chcete respirátor použít vícekrát ? Hygienici doporučují udělat s ním TOTO…

Tajemství Tibetského elixíru mládí. Díky němu budete stárnout mnohem pomaleji

Lékař a farmaceut radí : Jak léčit covid-19 doma, pokud máte mírné příznaky

Co se vám snaží tělo naznačit pokud máte stále chuť na něco sladkého, slaného, hořkého nebo kyselého ?

Další články