Trápí vás povislá prsa? Vyzkoušejte toto!

Udržet si prsa bez chirurgických zákroků stále pevná je s postupujícím věkem čím dál nesnadnější, to jistě ví každá žena. Pomoci může jóga.

12560
Sdílejte

Trikonasana

Tato pozice také slouží ke zpevnění břicha a zad.

Jak na to: Rozkročte se, levou nohu otočte směrem od první nohy o 90°, druhou stejným směrem zhruba o 15°.

Ruce roztáhněte, levou rukou se zkuste dotknout chodidla (levého), pravou ruku přitom držte nataženou. Ruce by spolu po celou dobu měly tvořit přímku.

Bradu otočte směrem k pravé dlani (nahoru).

Cvik opakujte 10x, poté strany vyměňte.

Kam dál?

Tajemství Tibetského elixíru mládí. Díky němu budete stárnout mnohem pomaleji

Lékař a farmaceut radí : Jak léčit covid-19 doma, pokud máte mírné příznaky

Co se vám snaží tělo naznačit pokud máte stále chuť na něco sladkého, slaného, hořkého nebo kyselého ?

Alpa s cukrem. Hrdina našeho dětství. Zázračná lidová medicína našich babiček. Pokud i vy máte bolesti…

Smíchejte banán s 2 ingrediencemi. Porazíte KAŠEL a VŠECHNY ZÁNĚTY zázrakem zmizí

Další články