Všichni to moc dobře znáte. O tom, že jídlo v reálném životě vypadá dost odlišně od jídla, které nám je nabízeno v reklamách, ví snad každý. Nejvíce se tato problematika řeší ohledně reklam na jídlo z fastfoodů. V reklamě i ten nejvíce mastný a nechutný hamburger vypadá chutně a čerstvě natolik, že by mu málokdo odolal. Realita je však úplně jiná a koupě produktů v reálném životě končí jedním velkým zklamáním.
Reklama má za úkol jedno – zaujmout co nejvíce spotřebitelů. Reklamy tady vždy byly, jsou a také vždy budou. Neustále nás lákají na produkty a potraviny, které v reálném životě vypadají opravdu jinak, než jak nám jsou prezentovány na obrazovkách. Čím to je a jaké triky používá potravinářský průmysl? Pojďme se společně na jejich triky podívat.
Lesknoucí se ovoce a zelenina
Jak je možné, že v reklamě je každé ovoce a každá zelenina tak krásná, svěží a fresh? Jak je možné, že ta jahoda v reklamě se tak leskne? Jednoduché. To, co na sobě většina ovocí a zeleniny má, nejsou kapky vody nebo ranní rosy, ale jde o deodorant. Předtím, než je jídlo prezentováno v reklamě, je postříkáno deodorantem, aby se krásně lesklo.